בבלוג הרשמי של גוגל הודיעו לאחרונה שגוגל מתייחס ברצינות לחומר מעודכן בעמוד תוצאות החיפוש. זה ייתן למחפשים חומר בגוגל תוצאות מעודכנות וזה מבוסס על עדכון "קפאין" שגוגל הכניס לפני מספר שנים.
העדכון האחרון פוגע באתרים קטנים בעלי משאבים מוגבלים מפני שלא יכולים לעדכן את האתר על בסיס יומי/כל שעה. אתרים אלה יהיו המפסידים הגדולים בעדכון האחרון של גוגל.
אתרים אשר מעדכנים את האתרים כל הזמן עם חומר טרי הם המנצחים הגדולים.
איך בכל זאת ניתן להתמודד עם העדכון האחרון של גוגל?
מומחי SEO ממליצים לעדכן את האתר באופן יומי. אחרים ממליצים לפתח קהילה חזקה מסביב לבלוג או פורום.. זה יביא כל הזמן תוכן טרי לאתר. גם תגובות איכותיות יכולות להיות דרך להוסיף תוכן טרי לאתר.
אתרים עם משאבים מוגבלים יכולים לבקש כתבות או פוסטים מהמבקרים תמורת קישור חזרה לאתרים שלהם. את הייתה תמיד דרך מצויינת לבניית תוכן טרי לאתר. חשוב לבדוק שכל התכנים הם מקוריים ולא פורסמו באתר אינטרנט אחר.
מפת אתר
דבר הכרחי הוא לבנות מפת אתר ורישום שלה באתר Google Webmaster Tools. מפת האתר צריכה להתייחס לתאריך פרסום הכתבות כדי להציג את עדכניות התוכן באתר.