עם כל האסטרטגיות לשיווק באינטרנט, המשווקים הולכים לאיבוד בעולם הזוהר של ההזדמנויות השונות. מדברים על מובייל, מדיה חברתית, וידאו ועוד כמה דברים אבל הוובינרים עדיין נשארים בארגז הכלים כי הם מאפשרים להיות בקשר עם הרבה אנשים במחיר נמוך.
בכתבה הזאת נדבר על כמה סיבות למה צריך וובינרים כחלק מהאסטרטגיה אשר תאפשר לעסק להישאר בקידמת השיווק באינטרנט.
ספר סיפור
הוובינרים נותנים למשווק באינטרנט פלטפורמה שבה הוא יכול לספר סיפור לקהל שלו אודות השוק, פתרון, מוצר או על החברה. וובינרים הם פלטפורמה אפקטיבית לספר ולאייר בזמן אמיתי, משהו שערוצי שיווק דיגיטליים אחרים לא מאפשרים.
עלות נמוכה
הרבה פעמים משווקים יכולים להשתמש בלקוחות או בשותפים עסקיים להעברת הוובינר. בצורה זו הם שומרים את ההוצאות למינימום. מאחר שניתן להעביר את הוובינר מהבית או המשרד, חוסכים מהצופים את כל הוצאות הנסיעה לו היו מגיעים להרצאות פרונטליות.
חוויה אינטראקטיבית
הוובינרים מאפשרים למשווקים ליצור קשר עם הקהל באופן אישי, מקלים ליצור חוויה אינטראנקטיבית וגם לפתח שיח תוך כדי הוובינר ובהמשך. מאחר שרוב הלקוחות רואים את הוובינר כשידור חי הם משתווים לאינטראקציה פנים מול פנים בין המשווק ללקוח. הרבה פעמים הוובינר הוא תחילת התהליך להזמנת פגישות אחד על אחד.
אפשרות ליצירת לידים
השיחות הווירטואליות מאפשרות למשווק להכניס את הלקוחות למעגל הרכישה. בעזרת הוובינרים המשווקים מקבלים הזדמנות לפנות לקהל יעד שמתעניין בפתרונות שלו בסקלה גדולה ולקבל מעמד של מומחה בנושא. זה גם מגביר את האמינות של המרצה מול הלקוחות.
להתייחס לשאלות הלקוחות
בסיום הוובינר המשווקים יכולים להציג את החברה: הנה צורות שבהן החברה יכולה לשרת אתכם… אפשר לפתוח שיח על כאבי הלקוחות או לענות על שאלות שמראות את הכאבים של הלקוחות. כאן המשווק יכול להציג את הפתרונות שהוא מציע ללקוחות בצורה חינוכית וייעוצית.
לסיכום
עם כל הכלים שיש היום לשיווק באינטרנט שוכחים את הערך שיש לוובינרים. אין לשכוח את השימוש בכלי עוצמתי זה אשר מאפשר להגיע לקהל מתאים בעלות מינימלית וליצור המון הזדמנויות לעסק.