במהלך החודשים האחרונים ניתן לשים לב לסוג חדש של ברקוד המופיע בכל מקום, ונראה כי בא להחליף את הברקוד הישן והטוב שכולנו מכירים, זה הבנוי מקווים אנכיים. הברקוד החדש שונה בצורתו – הוא מעוצב בצורת ריבוע ומכיל סוג של קשקוש בשחור לבן, ובפועל אינו בא להחליף את הברקוד הישן המופיע בעיקר על גבי מוצרים בסופרמרקט, אלא לספק סוג חדש לגמרי של שירות.
ה QR CODE – שמו של הברקוד החדש, מיועד במיוחד לעידן הפלאפונים החכמים, אלו המאפשרים גלישה באינטרנט ומגיעים בדרך כלל עם מסך מגע מלא או חלקי. באמצעות מצלמתם של הסמארטפונים השונים ניתן לסרוק את קוד ה QR וכך להגיע ישירות אל דף נחיתה המספק פרטים אודות אותו מוצר, שירות או אובייקט כלשהו אשר הכיל את הברקוד שסרקתם. קוד ה QR הוא במובן מסוים השלב הבא בתחום השיווק האינטרנטי והסלולארי, ומייצג רמה חדשה של יעילות עבור המשתמש.
עבור בעלי עסק המעוניינים לשווק את המוצר או השירות שהם מוכרים, כמו גם עבור כל גוף אחר המעוניין לתקשר עם סביבתו ולמשוך תשומת לב מעוברים ושבים, בניית דף נחיתה המותאם לגלישה סלולארית הינו הכרחי על מנת להשתמש בטכנולוגיית ה QR CODE באופן מוצלח.
העידן הבא בעולם האינטרנט – אין לוותר על התאמת האתר לסלולאר
עד לפני חמישה עשר או עשרים שנים, לא ידענו מה זה אתר אינטרנט ולכן גם לא יכולים היינו לדמיין אתר אינטרנט עבור כל בית עסק או ארגון כזה או אחר, שלא לדבר על להכיר מושגים דוגמת דואר אלקטרוני, שם דומיין, רשת חברתית וכד'. כיום, קשה לנו לדמיין חברה רצינית הפועלת ללא אתר אינטרנט, שלא לדבר על גופים ציבוריים, משרדי ממשלה וכד'. בדיוק כפי שעברנו שינוי בדרך בה אנו תופסים את האינפורמציה והאופן בו היא זורמת בעולם שלנו, כך אנו נמצאים כיום בעיצומה של מהפכה נוספת, באותו תחום בדיוק. טכנולוגיית הסמארטפונים שינתה לחלוטין את כללי המשחק, והעבירה כמות נכבדה מתעבורת הגלישה באינטרנט למכשירים ניידים שונים (פלאפונים, טאבלטים וכד'). גם אם אנחנו עדיין לא מפנימים את גודל המהפכה והשינוי, כבר לא ניתן להתעלם מההתאמות השונות שעל כל גוף ועסק לבצע על מנת להישאר מעודכן, ולא להפסיד כמויות גדולות של גולשים, המהווים לקוחות פוטנציאלים.
קוד ה QR הוא עוד קפיצת מדרגה באינטראקציה שלנו עם עולם האינטרנט, ומציע רמה חדשה של מהלכי שיווק ישיר ומידי. כאמור, על מנת שתוכלו להשתמש גם אתם בטכנולוגיה זו ו"להקפיץ" אנשים ישירות ובתוך שניות ספורות אל אתר האינטרנט של העסק או הארגון שלכם, עליכם לבנות דף נחיתה התומך בסלולאר, או אף עדיף – להתאים את האתר כולו לסלולאר, כך שגולשי הסמארטפונים יוכלו ליהנות מכל מה שיש לכם להציע. מספר האפשרויות וההזדמנויות שיפתח בפניכם דף נחיתה ישיר ומותאם לסלולאר המיועד לסורקי ה QR CODE יביא אתכם ליישר קו עם טכנולוגית השיווק המתקדמת הקיימת כיום.