4 סיבות למה לבחור נראות האתר ייעודית למובייל
אני יודעת שהשקעת הרבה כסף ואנרגיות בבניית אתר האינטרנט ואתה רוצה להתקדם ולא לדבר על זה יותר. אני מבינה אותך. בכל זאת, אני רוצה שתעצור רגע ותחשוב מה אתה מצפה מגולש מסלולרי כאשר הוא מגיע לאתר שלך. האם תרצה שיקרא את כל הכתבות באתר? האם תרצה שיסתכל על כל קטלוג המוצרים? אולי תרצה שיראה מה המוצר במבצע? אולי תרצה לספר לו שבשבוע הבא אתה עורך סדנה או וובינר וחשוב לך שיראה את זה ראשון כדי שירשם מיד?
חשוב לזכור שהגולש מסלולרי יותר ממוקד, לא רוצה לקרא את כל התכנים באתר. הוא חיפש אותך ורוצה להתקשר אליך, רוצה ליהנות מהמבצע של השבוע, רוצה לקבל הוראות איך להגיע אליך בקלות.
אז עכשיו אתה מוכן לבדיקה? סגור את העיניים, דמיין גולש עם סמרטפון מגיע לאתר… (איזה כיף, כל ההשקעה שווה!)
עכשיו פתח את האתר שלך בסמרטפון ותבדוק האם האתר מגיש את המידע בצורה נוחה, כמה הקלקות צריך לבצע כדי להגיע למידע הנחוץ. תבדוק גם האם הגולש יוכל לקבל יותר פרטים במידה וירצה.
אם אתה בטוח שהגולש מגיע ומוצא את המידע החשוב בקלות, אני ממש שמחה בשבילך 😆 . אם אתה חושב שאפשר לשפר את המצב, אני רוצה לתת לך 4 סיבות למה להתאים את התוכן של הסלולרי. זה ייתן לך כמה רעיונות לפתרונות המתאימים כדי שתוכל לנצל את הכמות ההולכת וגדלה של גולשים אשר מגיעים לאתרים דרך הסמרטפונים שלהם.
[list style="bl"]
- התבנית הנוכחית היא לא רספונסיבית
תבנית רספונסיבית מתאימה את התוכן לרוחב המסך כדי שהתוכן יהיה קריא. ברור שאם התבנית הנוכחית היא לא רספונסיבית, זה סיוט לקרא את התכנים בסמרטפון. יצירה של תבנית למכשירים סלולריים יהיה הרבה יותר זול, מהיר וקל מאשר לבנות תבנית רספונסיבית. - התבנית הנוכחית של האתר היא רספונסיבית אבל חווית הגלישה בניידים מבאסת
גם אם דאגת לתבנית רספונסיבית ייתכן שהנראות של האתר בסלולרי מבלבלת את הגולשים ולא מניעה לפעולה או חושפת את התכנים המצוינים שיש לך באתר. הרבה תבניות רספונסיביות מספקות חוויה נוראית בנייד. אפילו תבנית ברירת המחדל הנוכחית בוורדפרס, TWENTY FOURTEEN יש לה כמה בעיות בתצוגה בסלולרי כמו התפריט והצגה של custom posts. - אתה רוצה להתאים את חווית הגלישה לכל סוג מכשיר
אם התבנית שלך לא כוללת בתוכה 3 תבניות וירטואליות, באיזשהו מקום צריך לעשות פשרות. כדי לשפר את חווית הגלישה לכל פלטפורמה צריך להתאים תבנית לשולחני, טאבלט וסמרטפון. - אתה רוצה למקד קמפיין לשוק הנייד
ייתכן והחלטת ליצור מוצר ייחודי למשתמשים הסלולריים ואתה רוצה לשווק דרך אתרי חדשות שקוראים אותם בנסיעות או סטטיסטיקות במשחקי כדורגל לנוכחים במשחק. אם קהל היעד בסלולרי, המסר חייב להיות מותאם לסלולרי.
[/list]
סיבות אלה הן חשובות והיום אנו לא יכולים להתנער מהעובדה שבין 30% ל- 50% מהכניסות לאתר הן ממכשירים סלולריים. יש פתרונות של תבניות מותאמות לסלולרי ויש גם אפשרויות של תוספים להתאמת תתי אתרים לסלולרי, למשל WP2MOBILE .