מהי השגיאה הנפוצה בהרבה אתרים שיווקיים?
העסק שלכם משתנה, יש מוצרים חדשים, התמחויות חדשות ואתם גם מזמינים לאירועים, גם פרונטליים וגם אינטרנטיים. בזמן האחרון הוספתם אתר חברים או אפילו התחלתם פעילות אתגר בפייסבוק.
כל הכבוד, אתם בתנועה ויגיעו הרבה לקוחות.
אבל, האם עשיתם את המקסימום כדי לפרסם את הפעילות? רובכם תגידו לי: בטח, פרסמתי בפייסבוק! או העליתי על זה סרטון בערוץ היוטיוב שלי.
יפה מאד, שוב מצדיעה לכם, אבל, האם זה מופיע בעמוד הבית באתר? להכניס את המידע לעמוד הבית זה כמו לפרסם שיש לכם דגמים חדשים בחלון הראווה של החנות. משום מה, בעלי אתרים לא מודעים לזה.
כאשר אני שואלת את זה פתאום מקבלת רשימה של סיבות למה זה לא מופיע בעמוד הבית באתר:
- המעצב אל השאיר מקום באתר ואני לא יודע איפה להכניס את המידע.
- האתר שלי מעוצב ויפה, המידע הזה יכער אותו והאתר לא ייראה יפה
- לא יודע איך לעדכן את עמוד הבית של האתר
- ממילא האתר שלי לא מעודכן, המידע שיש שם הוא ישן ולא רלוונטי
- הבין שלי בדרך כלל מעדכן את האתר אבל הוא עכשיו בטיול אחרי הצבא ויחזור עוד חצי שנה
- חשבתי שבונים את האתר ואחר כך לא צריך לעבוד עליו
- יש לי אתר אבל את כל הפעילות שלי אני מפרסם בפייסבוק
- מקדם האתרים אמר לי שפרסום דבר נוסף בעמוד הבית, יפגע בקידום של האתר במילות המפתח שהוא קידם
האם התשובות הללו מוכרות לכם? האם ברור לכם עכשיו שצריכים לפרסם באתר? לא יודעת איך זה אצלכם, אני זוכרת כתובות של אתרים וכאשר רוצה לקבל פרטים על אירוע ששמעתי עליו אני ישר הולכת לאתר.
מה אפשר לעשות? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשבץ את העדכונים באתר:
- כאשר מתכננים את האתר, להשאיר מקום לחדשות
- ללמוד איך מעדכנים את החדשות באתר
- להסביר למקדם האתרים שהכי חשוב זאת חווית הגלישה של הגולש ולא מילות המפתח. אם האתר מקודם אבל גולשים לא מוצאים איך להזמין כרטיסים לאירוע, פספסנו את מטרת הקידום.
- לכל שינוי בעסק יש לתת מקום של כבוד באתר.