למרות שהאלגוריטם של גוגל משתנה כל כמה זמן, יש דברים שתמיד חשובים לדאוג להם לקידום אתר טוב.
ההמלצות על אופן בניית הקישורים משתנות כל הזמנן בעקבות עדכונים של האלגוריתם של גוגל אבל תוכן איכותי ומניעה של הכפלת תכנים תמיד נשאר כפרמטר חשוב.
בסרטון זה אראה כמה דברים:
[list style="Check1blue2"]
- אילו עמודים גוגל הכניס לתוצאות החיפוש
- איך דואגים שגוגל יכניס רק את העמודים הרלוונטיים?
- איך אפשר לקבוע כותרת לעמוד עבור מנועי החיפוש שתהיה שונה מכותרת העמוד באתר?
- איך מונעים הכפלת תכנים מקישורי שותפים?
[/list]